lördag 27 februari 2010

Lördag

Idag ska jag äntligen (bestämdes för 1 månad sen) till Eva. Hon ska färga och klippa mitt hår. Ska bli så spännande! Hoppas det blir riktigt riktigt snyggt... Ska också få min nya plattång som hon beställt till mig. Yey!

Fast innan jag ska dit hinner jag förhoppningsvis få tag på en ny kalender. Tydligen tyckte någon av katterna att jag jobbar för mycket och bestämde sig för att kissa på den gamla. Snällt!??

Igår kom äntligen ett matbord och stolar hem till oss, som jag har längtat! Såååå fint också, passade perfekt in i lägenheten. Snyggt och enkelt.. Tog dock några timmar innan vi fick allt ihop skruvat och på plats. Är bara sovrummet kvar nu som behöver lite harmoni...en sängram, nått på väggarna, kanske en byrå och lite sånt.

Men egentligen har jag inte alls tid att sitta här...nu går jag och duschar!

Inga kommentarer: