tisdag 23 februari 2010

sjuk

så klart har lovet startat med att jag blir sjuk...känner mig grymt besviken. Hade planerat en massa till veckan, träning, jobb, lunchdejt och annat men nu orkar jag inget annat än att bara sitta här.. Trist!

Solen skiner utanför och jag vill inget annat än att ta med Sixten ut på en promenad..får dock vänta.

Jag har vägt mig och vågen visade 1,5 kg mindre, på en vecka! Så lycklig.. Om jag lyckas fortsätta så här så är jag i mål i mitten på maj. Helt otroligt...men jag tror inte att jag nöjer mig med endast 10 kg utan försöker nog i alla fall ta bort 4 till. Knappt jag tror det är sant. Jag har inte känt så här sen året efter gymnasiet då jag tränade och gick på viktväktarna. Jag lyckades då med men gick upp igen efter 1 år.

Nu är det annorlunda, detta är inte bara för stunden, detta är mitt nya liv! En livsomställning, ett val.. Å det känns riktigt riktigt bra!

Inga kommentarer: